Wielkanoc z zającem w Hotelu Koronny****
- Rezerwacja elastyczna - płatność on-line
- HB – Śniadanie i obiadokolacja
29.04 - 21.04.2025
Wielkanoc z Zającem w Hotelu Koronny****
- 3 noclegi w stylowych pokojach lub apartamentach
- Przedłużona doba hotelowa do godziny 14:00 w dniu wyjazdu (w miarę dostępności - informacja w recepcji)
- 3 śniadania w formie wyśmienitego bufetu, w tym jedno uroczyste śniadanie wielkanocne
- 3 obiadokolacje w formie bufetu*
- Bufet kawowy do każdego posiłku (napoje i ciasta)
- Koszyczek ze święconką w każdym pokoju
- Spacer z przewodnikiem po zamojskiej starówce
- Możliwość nieodpłatnego korzystania ze stołu do bilarda
- Internet Wi-Fi
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty w każdym pokoju
* Hotel zastrzega sobnie prawo do zmiany obiadokolacji bufetowych na obiadokolacje serowane według propozycji Szefa Kuchni lub ze skróconej karty dań.
- Wyżywienie
- 3 wspaniałe śniadania w formie bufetu, w tym jedno uroczyste Śniadanie Wielkkanocne
- 3 obiadokolacje bufetowe*
- Bufet kawowy do każdego posiłku (napoje i ciasta)
* Hotel zastrzega sobnie prawo do zmiany obiadokolacji bufetowych na obiadokolacje serowane według propozycji Szefa Kuchni - ze skróconej karty dań.
- Program pobytu
Informacje o pobycie:
07.04.2023
14:00 – przyjazd do hotelu
17:00 – 19:00 Obiadokolacja w Restauracji Kryształowa
08.04.2023
8:00-11:00 Śniadanie
12:00 Spacer po Zamojskiej Starówce z przewodnikiem (zbiórka przy Ratuszu)
17:00 – 19:00 Obiadokolacja
09.04.2023
8:00 – 11:00 Śniadanie wielkanocne
17:00 – 19:00 Obiadokolacja
10.04.2023
8:00 – 11:00 Śniadanie
Wymeldowanie z hotelu do godziny 12:00 ( w miarę możliwości przedłużamy do godziny 14:00 – informacja w recepcji hotelowej. Dotyczy pobytów do dnia 10.04.2023)
Godziny święcenia potraw w Kościele Św. Michała Archanioła odbywają się w sobotę 8.04. co 15 minut.
Koszyki ze święconką będą dostępne w recepcji hotelowej.
Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 5 dni przed przyjazdem. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa za 20% wartości rezerwacji. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest podanie danych karty kredytowej lub dokonanie przedpłaty za 20% wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online.